Zezell Arkadaşlar kalbinde parlaklik var dedi..kromozom hastalığının minimum belirtisidir bkbreklerinde ve beyn damarlarında genisleme yok o yüzden amniyona gerek yok dedi..başına gelen var mı ne yani parlaklik