Eveett sonunda ben de hikayemi yazabilme mutluluğuna eriştim 😊
1 yillik evliydik ve yaşımız gereği bebek mevzusunu uzatmak istemedik fakat benim yumurtlama sorunumdan ötürü yardım almak istedik. Tüp bebek merkeziyle serüvenimiz başladı. Bi sürü ilaç tedavisinin ardından olumlu sonucu aldik😍
Ilk zamanlar bulanti ve kusmalardan baya çektim hatırlamak bile istemiyorum 😏 Neysee .. Burada okuduğum olumsuz herşeyi kendime mal ederek biraz zehir ettim hamileligimi. Sonunda geçti 😊
19 Temmuz sabahı hastaneye gittik ve odamıza yerleştik. Ardından Nst, damar yolu açma derken beni ameliyathaneye aldılar. Spinal anestezi uygulandı denildiği gibi hissetme olmadi. O arada sonda takıldı. Sadece yan etki olarak ameliyat sırasında ve sonrasında istemsiz titreme oldu vücudumda o da bi süre sonra geçti. Bebek biraz yukarıda olduğu için basınç uyguladılar diyaframın altına o biraz rahatsız etti açıkçası.Sonrasinda minik kelebeğim geldi 😍 Fotoğraflarımız çekildi 😍 Odaya geçtiğimde ağrılarım başladı maalesef 😫 Ağrı kesicilerle idare ettim. Şimdi yavaş yavaş iyileşmeye çalışıyorum. Emzirme sıkıntımız var onu atlatamadik.Insallah bunu da hallederiz.. Darısı tüm hamilelere inşallah sağlıkla bebeklerini kucaklarina alsınlar😊