Merhabalar kızlar beni aydınlatın lütfen tam 2t haftalık hamileyim ve ilk hamileliğim 1 haftadır sadece ayaga kalktığım zamanlar iki kasığımda da agrı oluyor yürümekte zorlanıyorum yattığım zaman sancı yok ya da oturduğum da ama kalktığımda agrı oluyor her defasında bugünden beri de sağ legen kemiğinde agrı var artık tahlil yaptık enfeksiyon ters bir durum yok ultrasyonla baktı doktor bebek yukarıda ve sorun yok sadece dinleneceksin diyor doktor zaten dinleniyorum ama ayağa kalktığımda sancı bir tek ben miyim böyle yaa