Arkadaşlar 29. Haftamda Dr lar suyumun fazla oldugunu ve erken dogum riskimın oldugunu söylediler bende bunun farkındaydım çünkü göbegım sureklı gergin ve içi su dolu balon gibi rahatsız ediyordu beni ama günde 3 4 bardak suyu zor içen birisiyim çok şaşırmıştım neyse gelelim asıl soruna karpuz 😊 keramet karpuzdaymış kızlar sabah kahvaltıda öğlen sureklı karpuz yiyordum ve şekerli oldugu için çok etkisi varmış tabi bunu anlamam çok geç oldu 32.haftamda bunu farkına vardık karpuz yemeyi bırakmıştım Dr kontrolunde riskin kalmadığını ve suyun normale döndugunu söyledi sizlerinde bilğisş olsun diye paylaşmak istedim umarım faydalı olur herkese sağlıklı sıhhatli bebekler nasıp etsin rabbim 😍