Prensesannesiiii 18 haftada karnımda bi kaç kere pıt pıt etti bebeğin ilk hareketleri kasıkta mı yoksa karında mı belli olur ? Göbek deşiğimin olduğunu yerde hissettim bebekğim mi acaba
Tugraninannesi Prensesannesiiii her an her yerde olabiliyorlar dediğin gibi pıt pıt ediyorlar ilk başta ben şöyle tabir ediyorum bazen bacakta vs damar atıyor deriz ya karnında aynı öyle oluyor
Tugraninannesi Prensesannesiiii hele tatlı yeyip sol tarafına yatıp sessiz bir ortamda sadece karnını hissetmek bebeğine baş başa kalmak o kadar hareketli oluyor ki ben 28+6 dayım hareketleri güçlendi eşim bile çok net hissediyor
Bengu86 Kızlar bızde 31+4duZ son Zamanlarda gobegımın onunde sankı cocuk gelısımı onde gıden bır bebek 34haftalık gelişimindeyiz neden sızce oyle görenler karnın asagıda dıyor ıkımcı hamılelıgımde olsa ınsan bılwmoyor
Tugraninannesi Bengu86 bende tam 28 haftalıkken gittim doktora 29 haftalık gözüküyor bebeğin demişti dr bi sıkıntı olmuyor diye biliyorum
Seeda 12 haftalığız ama çok çok az hissetmeye başladım. Biraz erken oldu galiba ultrasonda da gördüm aynı şekilde vuruyor. Çok komikti ve güzel bir duygu 👍🏻🤰