Merhabalar 19+2 haftalık hamileyim su son 10 gündür yataga yatarkan ayaga kalkarken karnımın alt kısmına anlık agrılar giriyor . Bu aralar kısa süreli karnımın etrafında ve kasıklarımda hafif ağrılarım oluyor bu arada bebeğin hareketlerini hafif hafif bir kac kez yeni hissetmeye başladım . Bu durum normalmidir 5 gün sonra doktor randevum var ona sorucam ama sabredemedim 🙄