Merhaba kızlar... tam 30. Haftamdayım ve bu akşam bebişin hıçkırığından ve hareketinden aşağı döndüğünü hissettim... doğum pozisyonu alması yani baş aşağı dönmesi erken doğum habercisi değildir dimi? Yarın arkadaşımın düğünü için Bursadan Ankaraya yola çıkacaktım tereddüt ettim o yüzden