Sltnzlm benim ilk defa oldu ikinci gebeliğim önce takmadım sonra hazır bayan doktor denk gelmişkrn gösterdim dokundu yani ilgilendi önemli bişey olsa derdi sadece büyürse agrı yaparsa boşaltırız dedi ama gerek kalmadı kendinden küçüldü şimdilik mercimek kadar var yok birde büyüklerime aoruncada normal oldugunu her hamilelikte oldugunu dogumdan sonra gidecegini söylediler ki daha dogurmadım yinelemesse şayet gitti sayıp takmayacam çok ufak çünkü ele zor geliyor