Melek31 Bazı arkadaşlarımın genetik olarak daha üniversitede bir sürü beyaz teli vardı. Biz de hiç öyle bir durum yok ama ben hamile kaldığım gibi saçımda hemen bir tel çıktı çok bariz. Şimdi de başka yerlerde de çıkmış mı diye bakıyorum sık sık. Artmadı ama tamamen hamilelikten olabiliyor. Ben de çok şaşırmıştım. Kuzenimde de olmuş.