Handanhande 36 haftalık hamileyim dün doktora gittim iki hafta önce bana dün için kontrole gelmemi söylemişti dün gittiğimde iki haftalık süreçte bir haftalık büyüme gerçekleştiğini söyledi daha öncesinden bir hafta geri deydim totalde iki hafta geriden geliyor bebeğim on gün sonraya tekrar çağırdı eğer bebeğin gelişimi geriden giderse alacağını söyledi şu an 2300 kilo bebeğim yaşayan varsa bana bilgi verebilir mi 😢
Bebegiiim Handanhande Canm bende 28 haftamda yasamistim boyle bi durum 2 hafta gelisim geriligi var dedi doktorum vitamin yazdi dogru duzgun beslenmemi soyledi ayrica suyumda azdi benim ama hic alicaz felan demedi 1 ay sonra cok sukur düzeldi zaten.. Sana vitamin felan vermedimi cok gecmis olsun bu arada
Bebegiiim Handanhande Şuan 35. haftama girecegim 34. haftamda 2500 kiloydu benimkide yani pek.bir fark.yokki
61hok Handanhande buna benzer Benim bir yakınımda oldu 2 kg doğdu bebeği şuan 6 aylık maşallahı var ve sadece başka problemlerden dolayı 2 gün kvezde kaldı ama oda dediğim gibi çok başka sebepten içini ferah tut ALLAHIN İZNİYLE hiç birşey olmaz RABBİM evladını sana bağışlasın 🤲🏻💫
Rabia6666 Handanhande bnmde 1 ay gerideymş lafta ankaraya yatıs veriyordu doktor hiç de bsy yokmus kızımda doktor cok önemli Baska doktora git birde
Kubraisci Merhaba. Benimde bebeğimin karın çevresinde gerilik var 3 haftalık ama kafa çevresi ve bacak boyu haftasıyla uyumlu gidiyor. Doktorum her hafta kontrole çağırıyor ve suyunu kontrol ediyor. Şu anda herhangi bir sıkıntı yok evet geriden geliyor kilo alımı daha yavaş ama bu gelişmediği anlamına gelmiyor. Eğer hiç kilo almaz ve suyu azalırsa bebeği dışarıda beslemek daha mantıklı diye düşünüyorum. Her bebek kilolu olacak diye bir şey yokmuş bende bunu anladım. Sağlıklı olsunlar yeterki. Sizdeki durum nasıl bilmiyorum ama benim kontrollerim bu şekilde ilerliyor ☺️
Kubraisci Merhaba. Benimde bebeğimin karın çevresinde gerilik var 3 haftalık ama kafa çevresi ve bacak boyu haftasıyla uyumlu gidiyor. Doktorum her hafta kontrole çağırıyor ve suyunu kontrol ediyor. Şu anda herhangi bir sıkıntı yok evet geriden geliyor kilo alımı daha yavaş ama bu gelişmediği anlamına gelmiyor. Eğer hiç kilo almaz ve suyu azalırsa bebeği dışarıda beslemek daha mantıklı diye düşünüyorum. Her bebek kilolu olacak diye bir şey yokmuş bende bunu anladım. Sağlıklı olsunlar yeterki. Sizdeki durum nasıl bilmiyorum ama benim kontrollerim bu şekilde ilerliyor ☺️
Handanhande Kubraisci fark yükselmedikten sonra bende korkmuyorum tek korkum yükselmesin doktor da eğer ki bi sonra ki geldiğinde büyümezse alırız dedi korkulacak bişey yok desede anne karnında ne kadar durursa kar diye düşünüyorum ister istemez
seyma281015 Handanhande Ters gidiyoruz biz 😂 malesef makat geliş hala. Artık sinirlerim bozuldu valla seZeryan olmaktan korkuyorum. Normal Doğum yaptım ilk çoçuğumu
MihmininAnnesi Handanhande haftasına göre 6 hafta geriden gelip 33 haftalık uyumluydu bebeğim . 2760 doğdu gayet te sağlıklı
Elifirem Cok fazla güvenmemek lazım doktorlara sakın canınızı sıkmayın kızlar. Benım doktorm da karnı 2 hafta geride dedi içime sinmedi ertesi gün başka bir doktora gittim o da cok tatlı ve deneyimli ve onun ölcümlerinde haftası ile uyumlu gidiyor dedi içime su serpti. Ben ultrason makinelerinin de doktorşarı bu yanılgıya düşürdüğü kanısındayım arkadaslar muhakkak baska bir doktora görünüm derim
MihmininAnnesi Handanhande normal doğum olacaktı aslında devlet hastanesinde öncelik o . Ama ben korkumdan sezaryen olmuştum dogumhaneden kaçıp . Şu an 8 aylık kızım
1510busra Handanhande Aynı durumu bende yaşıyorum dün kontrolde söyledi. Bol bol protein ağırlıklı beslen, beslenmemekten dolayı bu şekilde olduğunu söyledi haftaya kontrole çağırdı bende bu haftayı bol proteinli değerlndrcm bakalım haftaya değişiklik olucak mı. İnş olur🙏🏻 Sende o şekilde dene bakalım🙏🏻
Handanhande 1510busra teşekkür ederim benimse protein eksikliğim varmış anlamıyorum yumurta yiyorum. Peynir çok tüketiyorum anlamadım ona rağmen az
1510busra Handanhande benimde dün den beri morelim bozuldu, kaşar peynir,muz, süt, kuruyemiş, et, tavuk, yumurta ye bol bol faydası olur inş 🙏🏻🌸
Handanhande deletedmom41 sen kaç haftalıksın. Enfeksiyon geçirdin mi? Ben enfeksiyon geçirdim antibiyotik verdi doktor sağlık ocağındaki dün sorduğumda oda tetikler sesi bilgin olsun
1510busra Arifeyenianene ya o bende hiç yoktu başından beri hep yattım😔 kanama oldu, 3 hafta önce rahim ağzı kısalmasından yattım hastnede erken Doğum riskine karşı iğne oldum. Bu hafta artık riski atlattık gezebilirsin dedi 😔 demekki oda tetikledi teşekkürler artık başlıcam yürümelere