Tamam Nur_05 Forum kuralları gereği açtığınız başlıklarınız , içerikdeki yazı ile alakalı olmalıdır. Örn: Acil, yardım, kızlar bir bakınn şeklinde tartışma başlığı açmak yasaktır.Bu nedenle postunuzun başlığı içeriğe uygun olarak değiştirildi.
Tamam Nur_05 Forum kuralları gereği açtığınız başlıklarınız , içerikdeki yazı ile alakalı olmalıdır. Örn: Acil, yardım, kızlar bir bakınn şeklinde tartışma başlığı açmak yasaktır.Bu nedenle postunuzun başlığı içeriğe uygun olarak değiştirildi.
cnntylmz tsh yüksek canim 2.5 altinda olmasi lazim beta hcg de 5in üzerinde olmasi lazim gebelik icin 2 gün sonra tekrarla canim
cnntylmz Nur_05 valla digerleri hakkinda bi yorum yapamam cunku tsh benimde yüksek gebelik istiyorum ordan biliyorum
Defneemir35 Nur_05 fsh da normal canm 10 altında olması lazım benim 16 dan 7 ye düşürdüm fsh ı oradan biliyorum
MerveNural Defneemir35 yanlis bilgi veriyorsunuz lütfen. Bhc oranı sabir bi oran degildir. 0 ila 4 arasinda gidip gelir herkes icin gecerlidir. Bazen 3 bazen 2 bazen 1 bazen 0 olur bu degerin yukselmesi 5 üzerinde mümkündür ha 3 uzeride mumkundur fakat bu degerin hamilelik var yukselecek denemez. Son zamanlar bi güruh olustu hcg 0 yukselir mi? Bunu kimse bilemez sadrce bu deger gebelik var ya da yok denebilir bu deger de gebelik yok
Defneemir35 MerveNural o zman kişiden kişiye değişiyor ben de hiç 0 üstüne çıkmadı olmadığı için o yüzden 3 bana tuhaf geldi açıkcası