Cagla_aa Merhaba 2.sezeryanı olan hanımlar kaçıncı haftada alındınız? Yanlış bilmiyorsam 38+3 te alıyor doktor
Elif2534 Cagla_aa benimde ikinci sezeryan olcak tahmini Kasım sonu Aralık başı demişti ama daha 5 aylığı ve bende merakla bekliyorum
Cnrsare Benimde son günlerim doğum yapacağım gün 39+2 olmuş olacağım doktorum kendi 39. Haftada alıyormuş sezeryanları