Kızlar merhabalar benim bu aralar en en büyük problemim ritim bozukluğu başka hiçbir sıkıntım yok çok şükür 😔 hamilelikten önce de vardı ama şimdi gebelik diye ilaç da kullanamıyorum zaten etki de etmiyordu.Öyle bir his ki bayılacak gibi oluyorum bugün iki adım yürüyemedim o kadar korktum ki eşim bedelli askerde ailemi de tedirgin etmek istemedim tek başıma arabamla hastahaneye gittim ekg vs çektiler tahlil fln yaptılar bir şey çıkmadı.Zaten en büyük sıkıntı o 😔 gidene kadar geçiyo o beni mahveden anı yakalatamıyorum 😔 yakalayabilseydik ona göre tedavi uygulanırdı ama yok.Holter taktırdım 3 saniyelik bi durma tespit etmiş alet ben onu ekstra atım gibi hissetmiştim burdaki doktor gebeliktendir dedi önemsemedi ama internette 2 sn üzeri durmalarda kalp pili takılması gerekir diyorlar.Psikolojim alt üst oldu her an bişey olacakmış gibi saçma sapan atıyor kalbim.15+5teyiz şimdiden böyleyse ağırlaşınca nasıl olacam merak ediyorum.Bu arada panik atak diyenleriniz olacaktır daha önce panik atak geçirmiştim kendimi telkin etmeyi çok iyi biliyorum bu öyle bir şey değil zaten çok yoruldum.Uzun oldu hakkınızı helal edin var mı böyle sıkıntılar yaşayan?