Shrdgr Merhaba kızlar adetim 10 gün gecikmişti dr gittim kist oluşmuş dedi adet söktürücü verdi kullandım iki önce biti ilaç acaba ilaç bittikten kaç gün sonra adet görülür??bi diğer sorum ise akintim iki gündür çok fazla niye acaba???
Zynp_hsy Shrdgr tarlusal içtiğim de bıraktıktan sonra 10 veya 8 gün sonra oluyordum ben adet kişiden kişiye farklılık yapıyor bu ilaçlar akıntın da ilaçtan oluyor adet olucan ya o yüzden
Funmeh Shrdgr canım aynısı benimde başıma geldi bana kist dediler adet söktürücü verdiler kullandım tekrar gittim ama dediler ki maalesef o kist değilmiş keseymiş yani düşük yaptırdılar bana
Kitapsev Shrdgr canım oncelıkle cok gecmıs olsun eger ıyı huylu kistse sogan suyu kurude cok ıyı gelıyor ender saracın tarıfıne bak netten. Ben bizzat kadın dogum doktoruna sordum ıyı gelır mı dıye ıyı huylu kıstlerı gecırıyor dedı
Shrdgr Zynp_hsy anladim canim çok sağol bende o ilacı kullandım ilk kez bu şekilde akintim oldu canim ondan merak ettim😊
Muki Bende de kist vardı adet olamıyordum tarlusal içtim 8 gün bekledim yine olmamıştım progestan mı neydi bi ilaç daha vermişti o da bitmişti 5 gün sonra olmuştum yani arkadaşın dediği gibi kişiden kişiye değişiyor bünyene bağlı
Muki Ayrıca bunlar akıntı yapıyor her seferinde adet oldum sanıyorsun koşuyosun sonuç hüsraan😔 oluyordu
Muki Bende tüp bebek tedavisi için istiyodum bir an önce olmak çok şükür sonra oldum ama sıkıcı bi durum haklısın canım
Muki Yok canım ben taa şubatta başladım tüp bebeğe ay oldu temmuz hala transfer aşamasına gelemedim hep bi sıkıntı çıktı hep bi problem oldu şimdi işte transfere hazırlanıyorum bakalım Allahım bu sefer nasip eder inşallah
Muki Shrdgr inşallaah canım Allah isteyen bu yolda emek veren herkese nasip etsin bizede nasip etsin inşallah🤲🏻
Kitapsev Shrdgr sen yıne adetın bıtınce sogan kurunu yap ıstersen. Gercekten rahimi temızlıyor resmen. Rabbim şifa versin.