Masal10 Merhabalar prolaktin değerim 46 olduğu İçin doktor dostinex verdi ve 2 defa yarım içtim.. aynı zamanda ovülasyon testi kullandım.. şuan bata 5 gün var.. çok merak ediyorum ilacı kullanırken hamile kalan var mı?
Gunes12 Masal10 kullanırken değilde kullandıktan 2 ay sonra gebe kaldım ancak kimyasal oldu inşallah sen hamile kalmışsindir canım❤️
Symsglm Masal10 ben bir ay kullandım.hormon testi için adet günümü bekliyordum ki bir baktım hamileyim 🤗🤗
BalDamlam Masal10 ben 🤗 şuan 12+3 hamşleyim. Benimde 37ydi değer. Hiç korkma prolaktinin yüksek oldugu için hamile kalmak zor oluyor ve dostinex direk etki edip düşürüyor 🙏
Esmf Kullanirken hamile kaldim. zaten dr uyarmisti hamile oldugunu anlarsan hemen birak diye biraktim. Sonrasina drla karsr verildi.
Masal10 Arkadaşlar nolur dua edin.. kimin duası kabul olu belli olmaz.. nolur... sağlıkla ilerlesin..