biri epidural biri spinal 2sezeryan geçirmiş bi arkadasm kesinlikle spinal yapma sonrasnda cok agrım oldu bas agrısından kafamı duvarlara vurcaktm resmen 1hafta sürdü berbat bi dogum geçirdm dedi bide bütün gece verilen ilaçtan midesi bulanmıs öğürmekten dikişlerim patlıcakrk falan dedi.epidural daha geç uyustrdgu için doktoru spinal demiş ama cok pişman her bünye farklıdır tabiki ama beni cok korkuttu acıkcası🙄