Aysll https://www.instagram.com/p/B0JQ18GJuVf/?igshid=1uvfo93nbl7jq Ben yaptırdım özellikle pleksi istedim belli bir zaman sonra deforme olmasın diye sizce nasıl olmuş kızlar 🙄
TazecikAnne22 Aysll Pleksi güzel fikir canım ama çiçekleri biraz basit olmuş gibi sanki daha güzel çiçekler var onları kullanırsan daha güzel olur bence 🤗 benim naçizane fikrim 😊
yasegazi Ben de kuzenime kendim yapmıştım herkes çok begendi😇 [url=https://hizliresim.com/lQ3gbE][img]https://i.hizliresim.com/lQ3gbE.jpg[/img][/url]
Esraslancan Rzlgln534 Ben de hazır aldım yastık+kapı süsü 110tuttu (n11 sitesi) İkisine de isim yazıldı , memnum kaldım ben . [url=https://hizliresim.com/r06b0z][img]https://i.hizliresim.com/r06b0z.png[/img][/url]
Hamile26 Rzlgln534 aynen hepsi dahil 35 tl ye çerçeve aldım isimler 24 tl tutdu kumaş 20 yastık ve çerçeve için boya ve kurdelerde 20 tl falan tutdu ayıcıklar vardı elimde terliğide kardeşim almıştı
Hamile26 Rzlgln534 aynen Mevlüt de vericem kese kokulu taş birde akide şekeri vericem kardeşim isteyene yapıyor isterdeniz bu kalıp için fiyat verebilir size
Janset2105 Rzlgln534 ben doğum yaptım 6 ay oldu artık bizimki de böyleydi [url=https://hizliresim.com/od0Jlq]
Zeynep9398 https://www.instagram.com/p/B0FkV4fFWBK/?igshid=g19tgzzgmwni Bn bu şekilde yapıcam inş kızlar hem kapı süsü hemde ışıklı gece lambası kızımın adı inş Gülsüm hüma olucak 😊