Melikemsluu Yeni hamileyim kese bugün gözüktü eşimle kanlarımız uyuşmuyor ben negatifim yarın uyuşmazlık iğnesi olacağım çoğu hamileler son haftaların da oluyormuş benim neden erken yapılıyor acaba bilemedim ?
Burcu77 Melikemsluu burda gorduklerim kadariyla kanama falan olurda genelde basta yapiyorlar sanirim bizde de var uyusmazlik daha olmadim 28 haftayi bekliyorum sizde kanama mi oldu acaba 🤔
Deletedmom2 Melikemsluu ben 28 haftalığım bugün oldum kan uyuşmazlığı iğnesini. Kanama gibi bir şikayetiniz var mıydı öyle durumlarda erken haftalarda olabiliyormuş
Melteeeem Melikemsluu saçmalama canım eğer kanaman yoksa 28.hafta da yapılıyor iğne iyice araştır bende aynı durumdayım eşim pozitif ben negatif 28. Haftada iğne olucagım ama eğer kanamam olır sa hemen olucakmısım
Melikemsluu Burcu77 İki gündür sabahları iki damla kan geldi söyledim doktoruma demekki onun için erken verdi iğneyi
Melikemsluu Deletedmom2 Deletedmom2 iki gündür sabahları iki damla kan geldi ama yerleşme kanamasıdır dedim doktorda bişey demedi açıkcası kanamayla ilgili
Melikemsluu Melteeeem Benim iki gündür sabahları iki damla kan geldi ama yerleşme kanamasıdır dedik doktorda bişey olmaz dedi üstünde pek durmadık açıkcası
Ozican Melikemsluu ben 6.haftada vuruldum lekelenmem olduğu için.Kanamanız veya lekelenmeniz mi var düşük tehtidi mi var?
Melikemsluu Ozican İki gündür sabahları iki damla kan geldi yerleşme kanamasıdır diye düşündüm doktorda bişey demedi kanamayla ilgili
Daphne Bizde de kan uyuşmazlığı var eşimle aramızda. Lekelenme vs. sorun yaşamadım . 28. Haftayı bekliyorum iğne için.
Mucizem44 Melikemsluu Ben ilk haftalarda kanamam olduğu için vuruldum. 28. Haftada kan verdim sonuç negatif çıkınca tekrar vuruldum canım. Kanaman olduğu için vurulman gerekiyor
Minti Melikemsluu kanama varsa lekelenme 5 6 haftalıkta yapılıyor benimde yapıldı. 28. Haftamdayım yine vuruldum bugün. Doğumdan sonra tekrar vurulucaz