Ascvk 28+6 oluyoruz00:00’da :))
28+2 iken 1038 grdı normal dedi doktorum ama bana zayıf geldi.
3 günlük diyet verildi yarın da şeker yüklemesi için çağrıldım. Şeker normal çıksın diye diyet veriyorlarmış ilginçti. Tabi ben biraz kaçamak yaptım. Ekmeğe çikokata sürüp yedim falan napim canım istedi🙈 Çatı ağrısı sırt sğrısı yaşıyorum bazı şeylerde mide yanması ellerm ayaklarım yanıyor tek sorun bu 😁 Hayırlısıyla doğsaydı 🙏🏻İsmimizde Dilek Ayla olacak 🌸