Ozgecicek canım merhaba korkman için demiyorum ama dün sabah başıma geldi.sag kasıkta bende sancı gibi başladı yatarken sıkıntı yoktu fakat ayağa kalktığım an gittikçe artan hatta adım atmamı engelleyen bir agrıydı.kanama su gelme akıntı vs yoktu ama riske atmadan doktora gittim.bakar bakmaz bebek aşagı inmiş baya dedi.ce sonra Çatala çıkmamı istedi elle de muayene etti ve evet bebek çok aşagıda dedi.pruloton iğne vs verdi ve tek söylediği asla yataktan kalkmayacaksın dedi.😔