22+1m 2li 3lü testlerini yaptırdım detaylı ya randevu bulamadım. Bi sonraki ay şeker yüklemesi var Şuan herşey yolunda çok şükür 🤗 cinsiyet net olmamakla birlikte kız. 1haftadır da hareketleri hissediyorum Tetanoz aşımı da yaptım,. 🤷🏻♀️Kıyafet falan daha almadım çok almıcam herhalde annem birsürü şey almış cinsiyet net olmadığından mavi yeşil turuncu sarı Böyle herşey renk renk😁 Annemde bakarsın kıyafetlere ona göre istersen içinde kalan şeyler olursa alırsın dedi. 4.battaniyesi kendi yaptığı yatağı yorganı zıbını takımları. Port bebesi bebek çantası kangurusu alınması, gereken herşey aslında almış annem. daha çok masrafların olur bezi hastanesi 1yaşı falan çok kıyafete masraf yapma herşeyin ben hallettim, dedi, aklıma yattı. 😁Bikaç tane pembeli bişeyler alıcam okadar. Kaynanam da Alır herhalde bişeyler ondan ses seda yok🤷🏻♀️ beklentim de yok bakalım artık. Küvet takımı biberon ıslak mendil aldım. Bebek, arabası, baston, tercih, ettim kışın pek çıkmıycağı için en ideali oydu. Dolap ve büyüyen beşik aldım Eve getirtmedim daha. Şimdilik böyle yani 😊 yatak yanı beşiği de annem alıcak. Çok bişey kalmadı yani.