Ikra_47 İki gün önce şeker yüklemesi yaptım bugün sonuclara bakmaya gittim çok yüksek çıkmış en fazla 150 olması gerekirken senin 200 çıkmış dediler yarın tekrar gidip yaptırıcam 3 saat arayla kan vericem böyle durum yaşayan varmı
Emreilknur5561 Ikra_47 benim de 198 çıkmıştı tekrardan yükleme yapıldı 4 saatte 1 kan alındı şeker çıktı diyet yapıyorum şimdi düzeldi şekerim