Mrvekkyr
Oluyo arada bir zaten sancıların dan dolayı gittiğimde öğrendim açıklığımi 3 gün yattım hastanede her ihtimale karşı ama 2 cm den fazla olmayınca taburcu ettiler. Herhangi bir durumda suyun gelmesinde kanamanda yada sancıların çoğalınca gel dediler. O zaman ki kadar sancim olmadığı için gitmedim. Bugün kontrole gittim ama bakmadılar açıklığımi rahim ağzına baktım bebek kanala girmiş dedi o kadar. Ama sancıların çok siksa bı görün şüphe ediyosan. Suyu gelmeden doğumu başlayan çok duydum. Suyunu hastanede patlatanlari falan