zzeynneepp şöyle söyleyim ikili test 3 lü test tabiki önemli ama en önemlisi detaylı yani renkli ultrason siye belirttiğiniz , çünkü şöyleki örneğin bebeğin kalbinde bir sorun var ve doktorlar anne karnında o sorunu tespit edip Doğum zamanı kalp Uzmanı doktor ile beraber giriyorlar Doğuma doğar doğmaz kalbi için yapılacak bir müdehale oluşursa diye... 2.önemli nedenden biri de bazen anne ve bebek arasındaki o kordondaki damardan biri eksik olabiliyormuş ve bebeğin kilo alması diğer bebeklere göre az oluyormuş bu durumda da kesinlikle normal Doğum tavsiye edilmiyor ve sezeryan ypılması gerekiyormuş... hayati tespitler yapılabiliyor o nedenle çok önemli bu ultrason ve bildiğim kadarıyla yasal bir zorunluluk