Kızlar bugün yaşadığım şok ve korkuyu anlatmak istedim. Emsey hastanesine gidiyorum 9 haftalık hamileyim. Salı günü rahimde bebek harici birşey gördüler 10 gün sonra gel dediler. Şüphelenip Cihan tıp merkezindeki Cüneyt beye gittim. Hiç ilgili değildi zaten ve direk o şeyin kan pıhtısı olduğunu ve bebeğin kalp atışının olmadığını,düşük olduğunu söyledi. O an yaşadığım duyguları anlatamam. Bütün gün ağladım. Bir doktora daha gitmeye karar verdik ve Gebze Medical parka Duygu hanıma gittik. Anlattık olanları alttan muayene yaptı ve direk çocuğun kalp atışını duydu gösterdi,kan pıhtısı vs hiçbirşey yok,nasıl böyle birşey yaparlar diye şok oldu ve canlı bebeğe ölü nasıl derler dedi. Şimdi ben Cüneyt beye inanıp kürtaj olsaydım bunun hesabını nasıl verecekti?? İnanın hala bugünün şoku içindeyim 😢 Rabbim hepimizin bebeklerini sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻🤲🏻