SZorlu bende de vardı 33 haftalıkken başlamıştı, eğer bebek kilo almaz ise erken alabiliriz demişti, sonra ki 2 hafta içinde az kilo almıştı ama son haftalar bir an da almıştı, 39+4 sezeryan Doğum yaptım çok şükür bir problem yaşamadım. Yakından takip eder bu durumu doktorunuz