Serpil02 adetime 1 hafta kala yerleşme kanamam oldu hemenn test yaptım ve ikinci çizgi silikti olsa belliydi hemen ertesi gün kan verdim ve değer 69 çok şükür 1 gün ara ile verdim 209 çıkmıştı halbuki ikizlere hamileymisim çift yumurta ama malesef 3. Ayimda kahve rengi akintim gelmişti kontrole gittiğimizde oğlumun ikizinin kalbi durmuştu fakat oğlum çok şükür iyiydi 1.5 yaşında şuan rabbim teez zamanda hayırlı evlat nasip etsin size