Kızlar bugün çatı muanesi oldum. Eve geldikten sonra bi mide bulantısı yaşıyorum. Ama öyle aman aman kusacak kadar değil. Çok hafif bulantı şeklinde. Ha belki yemek yedikten sonra yemek dokundu belkide çatıdan sonra oldu. Bu ikinci çatı muanesiydi. Bu sefer resmen karnıma bastırarak yaptı muaneyi. Sizde de hiç oldu mu bulantı. Daha açılmam yok doğum belirtim de yokmuş. (39+1 haftalık bu arada)