Kizimin psikolojisi bozuldu galiba .3 yaşında. Buyuk tuvaletini yapmamalısın ağlıyor. 4 gündür hiç yapmadı iyice kabız oldu. Ağlamaktan helak olduu. Acile gittik iki tane lavman yaptılar yine de zorla yaptı. Acıyacak diye korkuyo. Oysaki bir senedir sorunsuz kendisi yapiyo tuvalete. Neden böyle oldu anlamıyorum. Naparsan yapiyim babasiyla beraber ikna edemiyoruz. Tuvalete git gel git gel bisey yok . Yine ağlayarak uyudu. Böle bi sorunla karşılaşan var mi yardımcı olir musunuz