Rabis_0625 Yani genellikle bişey yapamazsın canm bende aynıyım bayılana kadar kusuyom kaç kere başıma geldi artık boğazım yırtılıyo ve kan geliyo hele kimi zaman kusamıyorum o daha kötü kıvrandırıyo beni 😣😣😣
Feyzanurlks Rabis_0625 ama çok kötü oluyor yemek yiyemiyırum öyle kusan biri değilim zati çok kötü oluyorum :( aglıcamm mide bulantısından değişik bi agrı farklı böyle
Rabis_0625 Feyzanurlks Valla o kadar iyi anlıyorum ki balım seni Allah yardımcımız olsun yani pek bi çaresi yok gibi
Hnurb Gelişimi daha iyidir o zaman çünkü mide bulantısı bize kötü gelse de doktorlar için güzel gelişim göstergesi canım çekecez bebişimiz için
1tgbadunya kızlar bende altıncı hafta içindeyim ama hiç midem bulanmıyor, neden bilmiyorum korkuyorum hiç bulanmaması normal mi? Sizin söylediklerinizin hiç biri bende olmadı🥺
GulinMert 1tgbadunya hiç merak etme 3 4 güne kadar hafif te olsa başlar. Ben de çok mutluydum bulanmıyor diye ah hep öyle kalsaymis iyiymiş
GulinMert 1tgbadunya birde ben çok uyuyorum kafamı koysam pat pil bitiyor. Sanki fişten çekilmiş makine gibi oluyorum. Mal mal bakıyorum herkese
Tuba_ 1tgbadunya bende 6 haftalık hamileyim benimde midem hiç bulanmıyor bende korkuyordum ama herkezin hamileliği bir değil diyerek kendimi teselli ediyorum😬
Nese_anne Feyzanurlks canım ben cok çektim bu durumdan daha hala da cekıyorum 22. Haftadayız ama hafıfletıcı bı önerim var falım sakız varya sade olanından çiğne cok ıyı geldı bana
Oz_lem09 Bitki çayı içmeyi dene. Ben doktoruma danıştım naneli limon ya da zencefil limon bulantıyı azaltıyor.
Bahar_trky Feyzanurlks üç buçuk ay kustum bişey yiyemedim serumla beslendim. Bebişin için biraz sabredeceksin canım.
Feyzanurlks Sabrediyorum , ama cok değişik bir sey hayatımda ilk kez böyle bi mide bulantısı yasıyorum cidden cok tuhaf cok değişik böyle ama sukurler olsun iyim
Nese_anne Rabis_0625 ama kusmaktan iyi canım gaz ya yeterki kusmayayım modundayım ben artık cunku artık herşeyden tiksinmiştim yemek yememek daha iyi geliodu bana en azından şimdi azda olsa bişiler yiebiliorum