Saniyee Merhabalar.17 haftalık hamileyim.İki akşamdır göbeğimin sağ tarafında kelebek kanat çırpması gbi bişeyler oluyor ve ikisi de akşam saatlerinde oldu daha önce hiç hissetmediğim bişeydi sanki içimde başka bir kalp atıyomuş gibi🙈 bu bebek olabilir mi
ilaydakani Saniyee evet ben de aynı öyle hissetmiştim gıdıklanma gibi içten böyle kelebk kanat çırpışı gibi seyirme gibi bi değişik 17.haftamda hissetmiştim😊