Arkadaşlar merhaba,
kendi doktorumun sürekli “😃” bu emojiyi kullanarak msj atmasından, sorularıma net cevap verememesinden dolayı değiştirmek istiyorum. İsmail hocayı duydum. Aranızda giden ya da gittiğini bildiğiniz tanıdıkları olan varsa bilgi almak istiyorum.
Sevgiler 🌾