Resiruh043 sancim 70 cikti.evet eve gonderdi aslinda kendim geldim.cunki isdemiyirdum dogum yapmayi erken diye.oda erken sayilmaz arrtik oyle dedi doktor.bana dinlen dedi.eve gelince sancim kesti😂su an hic ne yok.sanki dün yatakda kivrilan ben deyilmisim gibi
Hemde bebeyim dün cok toplaniyordu