kbrabyk Çok dua ettim arkadaşlarım midem bulanıyor kusuyorum diyince şikayet etmeyin benim de olsa da keşke kusmaya da bulantiya da Razıyım diyordum 😦☺ Yani şikayet etmiyorum ama zormus gerçekten yeterki bebeğim iyi olsun da ne yapayım razıyım 🤰 ALLAH hepimizin yavrularını bizlere bağışlasın insallah sağ salim kucağımıza alırız hepimiz 🌸