sofimam Kizlar ilk hamileliyim, 2O haftam haraket falan hiss etmiyorum.siz kacinci haftada hiss etdiniz?
yigitmom_ sofimam ben 18+4te ilk tekmeyi yedim suan 22 haftaligim ve bayagi hareketli masaAllah 😍 Ama ilk gebeliklerde 21-22 ye kadar hissedemeyen olabilirmis canim
sevgitekes sofimam bizimde ilk bebek ve kız 19 da tam tekmelerini hissettim şimdi 26 haftaligiz daha sert hareketleri
Busraoksz sofimam 20 haftalıkta hatta 25e kadar gaz mı bebek mı tam anlamadım, o haftalarda bebek zaten ole cok buyuk degıl kı ılk gebelık sonucta fazla hıssedılmıyor. Sizde telaslanmayın doktorunuz dorun yok dıyorsa yoktur.
Berna3434 sofimam ondardir kuzm telaş yapma küçükler daha bağırsaklarında gaz dolanıyor gibi oluyor ilk zatn benim doktorm 20 de hissetmiyorum diyince 24 e kadar bekle demşti sende bekle cnm ama inan o zamana kalmadn bir iki haftaya hissedersin inşallah ♥️
sevgitekes sofimam bende öyle diyodum ama o kadar fark ediliyor ki o tekme demek ki daha gelmemiş tekmesi ilk hafif tekmeler sonra hızlanır