srfnr 2cm acikligim var pzt ye kadar dogurdum dogurdum yoksa sezaryan olucam acilma olmasi icin neler yapmak lazimmm sancim da yok hicc ama karnim surekli sişiyo 🙄
anapanda12 srfnr çömelme sancı sırasında birebir sancı tuttuğunda derin nefes al çorbaya üfler gibi yavaş yavaş ver bu acıyı hafifletir öteki türlü yazdıklarımın hepsi açılma için