Zynptly canım sabah 10 da ig ne oldum ondan sonra akintim ve agrım artmaya başladı su anda devam ediyor ,bugün u değerlendirmem gerekiyor diye düşündüm geç kalmak istemedim çünkü dün yumurtam 20 lerdeydi ,yarına yine beraberlik olsa sorun olur mu acaba canım,bu arada ne mutlu size ,allah bağışlasın, 😊çok yardımcı oldunuz