Vaveyla Kızlar 34 haftalık hamileyim erken doğum riskim vardı rahim ağzı en son 30 mm Di bebek doğum pozisyonunda ve kafasıyla rahmi itiyor Du usg de doktor erkn gelir yine dedi ve benim iki üç gündür vajinam da aşırı sızlama var karnım sertleşiyor taş oluyor tam rahatladım derken vajina ya sızı mı desem orayı elleriyle çekiyorlar mu desem bu doğum belirtisi falan mı kontrole daha var ve acil acayip azarlıyor burda uuzm oldu kusura bakmayın lütfen bilenler yazsın
ekara Vaveyla rahim ağzı uzunluğunuz normal. 25 mm altında kısalık oluyo. Benimde 16. haftamda ölçüldü 32 mm di. Diğerleri sancı belirtilerine benziyo mesela dinlensenizde geçmeyen sancılar mı? Normalde doktorlar sancı kramplar için magnezyum ve progestan veriyolar ama sizin haftanız için uygunmu bilemiyorum.
Vaveyla ekara progestan bırakalı 2 hafta olucak magnezyum içiyorum hep ama karnım çok sık sertleşiyor gibi geliyor en çok da yatınca sancım var
Tamam Açtığınız başlıkların , içerideki yazı ile alakalı olmalıdır. Örn: Acil, yardım, kızlar bir bakınn şeklinde tartışma başlığı açmak yasaktır.Bu nedenle postunuzun başlığı içeriğe uygun olarak değiştirildi.
Vaveyla Tamam teşekkürler ama postum gözükmüyor bile forumda sadece Bir kişiden yanıt geldi yardımcı olur musunuz?
Tamam Vaveyla başlıklarınız içeriğe uygun olduğunda görünülürlüğü artar.Dilerseniz geçmiş konularda da arama yapabilirsiniz