Nur55 instagram da emzikaskim diye bi sayfa var avent marka iki biberon bi emzik isimli 150 liraya almıştım bundan 4 ay önce şimdi artmış mıdır fiyatı bilmiyorum yeğenime almıştım şimdi kendi bebeim olacak alsam mı o kadar para vermeye değer mi diye de düşünmüyo değilim 🤔