Merhaba arkadaşlar. Sabahları tam uyanırken yarı uykulu yarı uyanık şekilde istemsizce geriniyorum. Fark ettiğim an hemen topluyorum kendimi. Ama bu sabah yine aynı şekilde gerinirken birden karnıma bir titreme geldi. Panikle hemen çıktım yataktan lavaboya gittim ve peçeteyle vajinamı sildiğimde lekelenme şeklinde kan geldi. Gün boyu 2 defa daha geldi az az. Takmamaya çalıştım ama plasentam aşağıda olduğu İçin de aklımdan çıkaramadım bu saate kadar. Bir de ara ara karın ağrısı da oluyor. Acile gitmeli miyim sizce? Sizde de gerinirken karın titremesi oluyor mu?