zehraozklc93 Kızlar merhaba 29 haftalık hamileyim.Doktor bebek makat geliş pozisyonda dedi.Riskli gebeyim.Benim gibi olan ve bebekleri normal pozisyona dönen anneler varmı 🙄 bir sıkıntı olurmu
LINDAMAY zehraozklc93 34 haftalık olduk hala biz de tersiz. 37 haftada düzelmezse sezeryan günü vericem dedi ama sonuna kadar dönmesini beklicem normal doğum istiyorum.
madl41 zehraozklc93 36. Haftaya kadar doktorlar bekliyor canım 36 dan sonra sezeryan için gün alıyor bazı doktorlar😊
zehraozklc93 mervemre2019 Daha çok erken yani 🙄 Ters duruş olması bir problem yaratmasında .Tek korkum o .Bir tane kaybım var çünkü
zehraozklc93 Ekincis Suyun içinde rahat dönebiliyorlar şuan yer daralınca İnşaAllah pozisyonunu alır 🙄