Merhaba anne adayları 😊
21+2 deyiz biz 2 gün önce kontrolumuz vardı doktorumuz ayrıntılı ultrason haftasında oldugumuzu hatirlatti fakat benim gittigim hastanede bunu yapmiyolarmis. Istersen baska bir yerde yaptirip sonucunu getirebilirsn gerci getirenlerin de bir cogununki cok detayli sonuclar degildi dedi. 2 tane ozel hastane bi devlet hastanesi var da olduğum sehirde. Doktor illa ki yaptir demedi ama yaptirmali miyim emin olamadim. Yaptiranlardan bilgi istiyorum 😕
(Diğer özelde varmış yapıyolarmış fiyati da muayene hariç 250 tl ymis)