Eminehmc Msrrfdrn Bende merak ediyorum bu konuyu ilkini 38de doğurdum bu daha erken olur diyorlar ama bilmiyorum bakalım 😊
Msrrfdrn Eminehmc bende 38+0da yaptım doğumu şimdi 37+6 oldum tık yok 😁 1 gün kaldı ilkinin gününe gelmesine