Alessia bazan sağlıklı denilirken sıkıntılı doğan çocuklarımız olabiliyor. Rabbim sağlık versin tabi ki ola ki sıkıntılı doğdu, ne yapmayı planlıyorsunuz ? Sıkıntılı olduğu için bebeği aldırmayı düşünen annelerin bu yöndeki kararını ve eylemini hep merak etmişimdir. Ya da Allah muhafaza bebeğiniz 10 yaşında kaza sonucu bir engel yaşasa planınız nedir ? Ne şekilde kurtulacaksınız çocuğunuzdan ?