Ozgeerkan Kızlar bebeğim 33 +4 haftalık ve yan bi pozisyondaymış doktor dönmeye çalışıyor dedi dönmezse bu gidişle sezeryan olacaksin dedi döner mi sizce benimle aynı durumda olanlar var mı acaba varsa sizinki nasıl oldu sonrasında
mervemre2019 Ozgeerkan benimde makat geliş gözüküyordu doktorum sezeryan olacağını söyledi 37. Haftamda bas aşağı döndü 😊