Sewwo
off çok geçmiş olsun ve halen yaşıyordun öylrmi hiçmi azalmadı ben de tarif ettiğiniz gibiyim 1 haftadır çok perişanım teşhis konulmadı dimi yani hamilelik ağrıdı yani dimi başka bişey değil sisinkide bendede ne uyku ne yürüme elim tutmuyor sofradan ağlayarak kalkıyorum o derece kremler jeller verdi fizik doktoru ancak kullanmıyorum çünkü içeriğinde hamileliğin sın 3 ayında kesinlikle kullanmayın diyor doktor da bişey olmaz diyor kaldım arada perişanım bebeğimin kıyafetlerini yıkadım başladı bu ağrılar ütüsünü dahi yapanadım hiçbirleyim hazır değil yarım yamalak yaşıyorum ve daha 1,5 aydan fazla var doğuma belkide