Sezeryanım planlıydı kızlar. Özellikle spinali merak edenlere öneririm benim gbi korkak biri amelyatta paniklemedi ben kesin karısırm brakmam bile diye dusunyodum ama mecbur katlanyorsunuz. Salı sabah onda yatısım yapıldı hemsire gelip amelyat önlüğü veryo odada o sırada sonda takılyo cokda acılı bi işlem deil rahat bırakınca hafif yanma gibi oluyo sonradan alısılıyo daha snra beni alıp amelyat odasına götürdüler o an cok ktü oldum korkuyu heyacanı bir arada yasadım iceriye girince hani soguk diyolarya ben hic hissetmedim bile o derece sıkmışım kendimi hatta üstümden terleri sildiler😀 sonra zaten yapacakları işlemleri tek tek anlatyolar biri hep yanımda konusturuyodu zaten önce eğilmemi söylediler sırtımı bükerek ve rahat bıraktım grcektn kendimi sıkıntı yasamamak için ve korkulacak bişide deilmiş damar yolu acarken yapılan işlemle aynıymıs yapılan iğne ve ayaklarda hamilelikte sıkca olan uyusmanın aynısı oldu ve orda uyusuyorsun tamamen belden asagı tekrar yatırdılar sırt üstü doktormda geldi orda gercekten tanıdık bi yüz arıyorsunuz onu görünce biraz rahatladm ve yanmdaki hemsirenin elini tutuyodm arada bi rahatlamak için. Sonra hissedyo musun deyip basladılar bişey hissedlmyo sadce dokunduklarını biliyorsunuz. Sonra 10 dakka gecmeden bebegimi cıkardılAr hep merak ediyordum o anı ve kaldırdıklarnda cok degişik oldm getirip yanaklarma dokundurdular hemen aglamaya basladı onlar alıp götrdüler giydirmeye asısını falan yapmaya benmde o sıra biraz midem bulandı kustum cok az ama normalmiş hemen gecti. Temizleyip diktiler cok sürmyo yarm saat kalmadm heralde hemsireden fotograf cekmesni istedm cekti kızımla yanagıma getrdkleri zamanda. Beni temzleyp odaya cıkardılar bikaç saat snra sıvı tüketmeye basladm ilk yürüyüsüm cok zordu canımdan can gitti ama digerleri daha rahat oldu şimdi 3. Günüm hala destek alıyorm cnkü amelyat yeri sırt ve belim agryo kendm ilgilenemyorm cok bebegimle ama elmden geleni yapyorm. Varsa sormk istediklrinz sorun😀🙏