Ceylann15 Haftada 2 3 kez alttan muayene yaptılar hep kamera gibi büyük bişi koydular canım çok fazla acıdı bunu yaşayan varsa anlar beni.. peki bebeğe bi zararı varmı bunun ben rahatsızlanmaya başladım artık bu aletten
Sarkac Ceylann15 ben bir kere alttan baktrdm benimde kese gozkmyrdu ondn ama cok alttan baktrma iyi degl daha baktrma sole dr yani
Ceylann15 CicekGirayBysl daha 5+6 haftalıgım ilkinde ultrasonda gozukmuo die baktılar deminde kanamam oldu die ama başka yollarla anlamaları da gerekmıyormu canımı fazlasıyla yakıyolar
FSCMK Ceylann15 neden yaptırıyorsun ya benim yengem düşük yapmıştı bu yüzden acele etme daha erken gitmişsin hastaneye tabiki alttan bakarlar ben 9 haftalık olana kadar gitmedim doktora
CicekGirayBysl Ceylann15 o zman normal canım o karnından görünmeyince kese doktor alttam muayene etmeyi istemiştir. Her zman olMaz o kese göründükten sonra karnında alttam muayene etmez bi daha
Sarkac Ceylann15 sana tavsiyem hersyde gitme kanaman yoksa alttan bakamkta kanama yapablr bak 2.sinde hic gitmedim ik mzamanlar 6 haftalkken gttim hersyi olusmustu zaten yiyecegi ekmegi varsa bu dunyada birsy olmaz melegne korkma cnm
Ceylann15 Asli_62 adam akıllı doktor yokmu ya 😤 kimseye güvenemiyorm artık bi korku ile gdıorm hastaneye allttn muayene yapmasnlr die
Ceylann15 Sarkac Rabbim korusun ya alttan muayeneden sonra akıntım oldu baya sıvı acaba kullandıkları makineden dolayımı
Sarkac Ceylann15 olablr sana tavsiyem daha artk alttan baktrma ultrasonada grme iyi degl ust uste girmen 1 ay snra gidersn muayeneye baska dr gtmeni tavsiye ederm nasl dr 3 kere alttan bakalblyor ya
Ceylann15 FSCMK 2 3 kez alttan muayeneden snra smdı düşük riski var dio kesin o aletler yüzündendir of ya
Melektrk Ceylann15 alttan muayenenin hiç bir zararı yok bir haftada bana da 3,4 kez bakıldı bebeğin kalp atışları alınmıyor diye şimdi 21 haftalık inanma bişey olur diyenlere bu yüzden düşük olayı olmaz zaten onun değmesiyle açılacak bişey değil rahim Ağzı
Ceylann15 Sarkac bundan sonra zaten zorunlu kalmadıgım müddetçe alttan muayene yapmicam hem kasılıyorum hem canım fazlasıyla acıo bebeğe de zarar olur die endişelenıorm
Senemunlu Ceylann15 alttan bakmanin zarari yok. Ultrasonla gozukmuyor ic kanama vs . O yuzden alttan bakmak en saglikliksi erken teshis icin. Muayne sirasinda kasma kendini ve sıkma o zaman cok acır. Bende 3 4 defa girdim. Icin rahat olsun. Ilk haftalar normal
Ceylann15 Senemunlu erken teşhis için iyi olabilir ama her kontrolde de alttan muayene saçma gibi gelıo can yanmasından başka bşi deil