Marayy canım ben bu ay hamile kaldım ama kimyasal oldu ve kanamayla attım hcg m de düştü. Allah herşeyin hayırlısını versin. Doktor 1 ay korun dedi. Ağıstos adetinden sonra korunmayı bırakıcam inşallah. Dilerim eylülde ikimizinde yüzü gülsün sağlıklı bir gebelik geçirelim alalım evlatlarımızı kucağımıza. Allahım isteyen herkese nasip etsin hayırlı bir şekilde.