Merhaba kızlar son günlerde surekli yalanci sancim oluyor bu öğlene kadar da sancim oldu ama geçti bence alıştırma sancıları yani. Neyse bu aralar fazla hareket etmiyordu ama tam aksine öğlenden beri o kadar çok iteliyor ki karnımı yirtcak gibi hissediyorum 😀 internetten biraz araştırdım bazen dogum belirtisi olarak yaşayan varmış. Aranizda böyle bi durum yaşayip dogum yapan var mı ?